Kako da dobijem besplatnu dostavu?

Ukoliko ste iz Srbije dostava je besplatna za porudžbine vrednosti 8000 RSD pa naviše. 

Za CG i BIH dostava je besplatna za porudžbine u iznosu 15 000 RSD (105 EUR) pa naviše.

Da li postoji mogućnost zamene?

Prilikom online kupovine, u slučaju da vam je poručeni artikal neodgovarajući ili vam se jednostavno ne dopada, moguća je zamena za drugu veličinu, ili za neki drugi artikal iz našeg asortimana.  

Da li postoji mogućnost povrata novca?

Da, u slučaju da Vam se ne dopada proizvod ili imate neki drugi razlog, možete zatražiti povraćaj sredstava. Potrebno je da nam se javite najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Proizvod ne sme biti nošen ili oštećen.

Da li mogu da poručim robu preko telefona?

Poručivanje robe se vrši putem sajta (nije moguće putem telefona), ali je moguće naručiti robu putem društvenih mreža. Robu naručenu putem društvenih mreža jedino je moguće platiti pouzećem. Više informacija o poručivanju putem sajta možete pronaći na stranici „Kako kupiti“.

Kako da znam da sam uspešno poručio/la artikal putem sajta?

Kada izvršite uspešnu kupovinu putem našeg sajta prikazaće Vam se stranica sa brojem porudžbine i porukom da ste uspešno poručili. Takođe dobićete mail sa svim podacima o vašoj porudžbini.

Kako da platim poručeni proizvod?

Radimo na tome da kupcima omogućimo više načina plaćanja. Trenutno preko sajta je moguće plaćanje samo gotovinom, ali je moguće kuriru platiti karticom prilikom preuzimanja.

Da li je moguće plaćanje na rate?

Plaćanje na rate je moguće samo prilikom kupovine u prodavnicama, ukoliko posedujete platnu karticu koja ima tu mogućnost, ili ako plaćate čekovima građana.