Najčešća pitanja
Da li mogu da poručim robu preko telefona?
Poručivanje robe se vrši putem sajta (nije moguće putem telefona), ali je moguće naručiti robu putem društvenih mreža. Robu naručenu putem društvenih mreža jedino je moguće platiti pouzećem. Više informacija o poručivanju putem sajta možete pronaći na stranici „Kako kupiti“.
Kako da znam da sam uspešno poručio/la artikal putem sajta?
Kada izvršite uspešnu kupovinu putem našeg sajta prikazaće Vam se stranica sa brojem porudžbine i porukom da ste uspešno poručili. Takođe dobićete mail sa svim podacima o vašoj porudžbini.
Kako da platim poručeni proizvod?
Plaćanje poručene robe preko sajta se može izvršiti na dva načina:
pouzećem – prilikom preuzimanja robe, isključivo u gotovini;
platnim karticama
Da li je moguće plaćanje na rate?
Plaćanje na rate je moguće samo prilikom kupovine u prodavnicama, ukoliko posedujete platnu karticu koja ima tu mogućnost, ili ako plaćate čekovima građana.
Da li plaćam troškove isporuke i koliko iznose?
Ukoliko vrednost vaše porudžbine iznosi preko 6,000 RSD, isporuka je besplatna. Ukoliko su ispod navedene sume, troškove poštarine snosi kupac i oni iznose 240 dinara sa PDV-om.
Da li postoji mogućnost zamene?
Prilikom online kupovine, u slučaju da vam je poručeni artikal neodgovarajući, moguća je zamena za drugu veličinu, ukoliko je imamo na stanju ili za neki drugi artikal iz našeg asortimana. Ukoliko vam je stigla veličina koju ste poručili. ali ipak menjate ili vraćate artikal, troškove povraćaja snosite Vi. Ukoliko Vam je stigla pogrešna veličina ili pogrešan artikal našom greškom, troškove povraćaja snosi PAZARI. Više informacija o zameni kupljenog proizvoda možete pronaći na stranici „Reklamacije“